Hikmet93 gerçekten cani sağ olsun varlığına şükürler olsun ama gerçekten çok zormuş beşer onar doğuran nasıl bakmış büyütmüş sürekli bunu düşünüyorum bitane bebeyle başa çıkamıyorum 1.5,yaşında sürekli mızmız sürekli elimden tutuyor istediğini yaptırıyor yapmazsam ağlıyor aglayasi yoksa eline biseyi alıyor kafasına vuruyor hızlıca kendini öyle aglatip gözümün içine bakıyor bakiyorki benim dayanamayıp sarılıp opecegimi biliyo tam diş çıkartıyor da anam bacım bende ölüyorum şuan yirmilik dış apse bademcik apse sabrın taştı artık duş aldirdin sakinlessim yatiriyim diye üç kere yatağa gittik uykusu var gözlerinden akıyor uyku huysuzlugu da ondan zaten uyuyamadi en sinirlendigim anda zwten uykusu olupta uyumamasi cildiriyor artık kızdım uyudu ulan bizde anaysak taştan değiliz ulan bu bebeler ne böyle patlama yaşıyorlar aziyorlar tepemize cikiyorlar bizmi bu hale getiriyoruz acaba