Bebegimm1 Egiskom bütcem bu özellikleri yetiyor daha iyileride zaten çok pahallı ikinci eller bile sıfıra yakın fiyat veriyor sizin dediğiniz markalarda kaliteli ama fiyatları çok pahallı 😕
Egiskom Bebegimm1 aslında benimde bütçem en fazla 3 bindi. Sonra düşündüm yıllarca kullanıcaz bir de satarım dedim ilerde. İndirime de girince aldım. Hani belki e bebek indirimde sizik alacağınız fiyatlara düşebilirler diye dedim. ❤️😍
Zehram20 Egiskom bakalım suanlik oğlan oynuyor heves ediyor binmeye surdurmeye de hava soğuk diye dışarı çıkaramıyorum suan
Eminos basakhanim34 bulundugunuz sehirde trafik cocuk parki vardir orda kumandali akulu arabalar cesit cesit arabalar oluyor
Minikcikcik Deletedmom_875 Ya valla bu sene Şubat indirimi olmayacak sanıyordum bulamamıştım cok üzülmüştüm valla sevindim yazınızı görünce 😂