Sabah kahvaltı yapmıyor asla mama yıyor ve emzırıyorum . Öğlen çorbasını veya yemegını yıyor. Aralarda emzırıyorum . Aksam tekrardan aynı yemekten verıyorum. Uyumadan 2 saat önce meyvesını yıyor uyumadan hemen öncede mamasını yiyıp uyuyor. Ama çok zayıf bir çocuk nerde yanlış yapıyorum bılmıyorum