Elizovuski 7,5 aylık olana kadar hatta nerdeyse 8 diyeyim bir çay kaşığını geçmiyordu yemesi. Ben direk pütürlü olarak başlamıştım ama sıvı vermedim hiç. Şu an 9 ay 17 günlük yemediği şey yok. Zamanla alışıyorlar bir de diş dönemine denk gelmişsiniz oda iştahsızlık yapar. Israrcı olup inatlaşmayın daha da uzaklaşmasına sebep olur. Sürekli teklif edin zamanla alışacaktır