Kızlar 1haftadır sütüm biraz azalmış gibi göğüslerim yumşak ne yaparsam yapim süt çayı kıvırcık yiyorum bol su içiyorum acaba göğüslerim terbiyemi oldu bebeğim 2gündür çok az kaka yaptı hiç yapmadı değil ama çok az yaptı normalde çok kaka yapardı genelde günde 1kez üstüne bile taşardı ama ağlamıyor keyfi iyi sadece çok gazlı bi bebek ama ıkınıyor onun içinde ağlamıyor genel keyfi iyi sorum şu 3aylık bebek doymasa ağlar demi ???