Mamay
Merhaba bayanlar,
Emzirirken saçını boyayan var mı ?
Aselim38
BabyGirl
Daha şimdi boyadım 😂
Weewe
Doktorum en erken 6. Ayda dedi. Ek gıda ve sağılan sütle idare ediliyor diye. İdeali 9 aymış.
Dinledim sözünü ama saçlarımda gri tutamlar var resmen :/ amma beyazım varmış be diyorum
Htc06
Hamile iken boyamıştım doktorum doğal boya ile boyatabilirsin demişti. Emzirirken de dogal boya ile boyayabilirsiniz. Ben kuaförde boyatmıştım. Loreal in inoa diye boyası var. Onu tercih edebilirsiniz