Minikcikcik Arkadaşlar mama sandalyesi alacağım, tavsiye ettiğiniz bir ürün var mıdır? Kraft tapas, ıkea antılop, kanz bistro arasında kaldım, bunlar arasında kullanıp memnun kaldığınız var mı?
Bebitom_3 Minikcikcik ben ikea mama sandalyesini kullanıyorum memnunum bir hafta görümceme gittik toparlayıp yanımda götürdüm yatılı misafirlikte iyi oluyor çünkü oğlum hareketli bir çocuk mama sandalyesi olmadan yemek yediremiyorum
Esrasaree tuval ya bunu çok duydum ama bebeğim hareketli yanlara dönüyor aşağıya düşen oyuncağına bakarken devrilir diye korkuyorum
tuval Esrasaree hayır asla devrilmiyor yalnız bırakmayın zaten. Altı basılanlar var mesela onu almayın basıp çıkıyorlar. En ideal ikea ön masası çıkıyor sonradan. Büyüyünce sizinle masaya oturabilir sandalye olarak kullanırsınız.
Esrasaree tuval yok o basamağı zaten hiç düşünmüyorum da ağırlığını yana verir düşer diye korkuyorum sadece plastik sonuçta ne biliyim :/