MyHatice benimkisi de 9. Ayın sonunda oturmaya başladı doktora da gitmiştik doktor baktı dedi korkulacak bir şey yok kendisini ne zaman hazır hissederse oturur dedi benimkisi de hafif emeklemeye başlayıp dönüp oturmaya başladı ondan bir hafta sonra da yürümeye başladı hızına yetişemedim 😀