Ben evden çalışıyorum. Çalışmayı çok seviyorum, maddi yönünden ziyade manevi olarak beni çok tatmin ediyor bir döngünün içerisinde işe yarıyor, katkı sağlıyor hissediyorum.
Ama tek başımayım yani bazı günler acil yetişmesi gereken bir işim oluyor ve o gün ne hikmetse oğlum çıldırmış gibi uyanıp bana yapışıyor ve gelip ilgilenecek kimsem yok. Bugün ay sonu öyle bir gündü mesela 1 saat içinde yetişmesi gereken bir iş vardı komşumun kapısını çalıp rica ettim oğlumla biraz oynamasını öyle yetiştirip gönderdim mesela.