renginkayaa benim de oğlum 7.5 aylık o da çok yemez çorba yanında yoğurtla veririm onunla biraz daha yer ama hala mama ve meme daha çok yiyor. Doktorlar 1 yaşına kadar tadım yaptırın yiyeceklerin tatlarını bilsin çiğneme yutma refleksleri gelişsin diyorlar ben de onun için çok zorlamıyorum bebeğimi bu sefer de yeme bozukluğu olmasın. Eninde sonunda yiyecekler 🙏🏻