beyzzsenturkk_ bebekler ilk 2 hafta çok rahat kakasını yapar 2. Hafta bitiminde gaz problemi baslar kendi başına atamazlar çünkü kıpkırmızı oluyorsa zaten kendi atması yetmiyordur damla kullanmalısınız 2 hafta itibariyle damla veriliyor eger damla kullaniyor ona rağmen böyleyse o damla ona iyi gelmiyor olabilir daha çok gaz yapabilir değiştirin damlanizi her damla her bebege iyi gelmiyor bana herkes zinco çok iyi dedi benim bebeğim zinco icirdikten sonra daha çok ısınmaya başlıyordu bize metsil iyi geldi patır patır atıyor gazını biz 2 aylik olduk tabi onun dışında bebeğinizin karnına sıcak havlu koyup kucağınıza alıp hafif hafif sallayabilirsiniz gazını atmaya yardımcı olur karnına,sırtına masaj yapabilirsiniz.duş aldirabilirsiniz