Ben daha yeni eğitim alıp dayanamayıp bırakan birisi olarak şunu söyleyeyim. Bebegim uykuları en basından beri sorunlu olan zor uykuya dalan bir bebekti ve eğitime aşırı tepki ve direnç gösterdi ağlamaktan sesi kısıldı hatta. Kıyamadık ve yarıda bıraktık. İlk 2-3 gün ağlamalarına dayanabilirseniz gerçekten düzene giriyor ama bebeginizin benimki kadar inatçı olmaması gerekiyor