Beyzaelifsevde Normal doğum sonrası bunu yaşayan var mı ya 😟 gözlerimin önünde sürekli sinekler uçuşuyor, gökyüzüne baktım şimdi parlak simler yağıyor sanki. 2 kere göz doktoruna gittim bir şey yok dedi ikisi de ama asla geçmiyor 🙄
Bebeko19 Beyzaelifsevde benm hamileyken oluyordu ve bu tehlikeli bişey .. çok şükür idrar kan tahlilinde bişey çıkmadı doğumdan sonra da geçti
Evimizinnesesi Beyzaelifsevde cnm bazen göze bakılan makinede gözükmeyebiliyor gözün OCT çekilsin bi de göze ultrason la bakınca ayrntılı gözükür bende göz rahatsızlığım var cihazda belli olmayan bişey ultrason da çktı
minikayaklarr Beyzaelifsevde kansızlık olabilir benimde öyleydi sürekli uyku hali vardı kansızlık ve d vitamini takviyesiyle geçti
Beyzaelifsevde Arelinnannesi ne kadar sonra geçti benim doğum yapalı Şubat’ta 1 yıl.oluyir 🤯 asla ama asla geçmedi sizndoktora gittiniz mi veya tansiyon sorunu yaşadınız mı
Arelinnannesi Beyzaelifsevde yok ben doktora gitmedim çok fazla sürmedi benim en fazla 2 ay yani tansiyon dusmesi falan oldu ama bende o da geçti şükür ama siz bı daha gidin isterseniz doktora bu kadar sürmez çünkü normal de
sevo05 Beyzaelifsevde Merhaba benimde düzensiz tansiyon vardı ondandır diye düşündüm ama şu an iyiyim ama hala gözler düzelmedi. Sizin ne durumda
Beyzaelifsevde sevo05 hep var onunla yaşıyorum 🤣 düzensiz tansiyon demiştiniz düzeldi mi tansiyonunuz ona rağmen var dimi
sevo05 Beyzaelifsevde Evet eskiye göre normal tansiyon ama gözler aynı. Bide göz damarlarımda kanlanma oldu benim sizinde oldu mu?
sevo05 Evimizinnesesi Ben oct çekindim onda da bir şey çıkmadı göz tansiyonu olabilir ama oda bunu yapmazmış
Beyzaelifsevde Evimizinnesesi 2 kere göz doktoruna gittim damla sıkıldı bakıldı vs hiç bir şey çıkmadı bence doğumla alakalı hasar
Beyzaelifsevde sevo05 evet eskiye göre gözlerindeki damarlar daha kırmızı bazen kanamış gibi oluyor doktor normal demişti uykusuzluk vs de kanlanma yapar demişti
Betbetbet sevo05 merhaba bendede düzensiz tansiyon oldu ilac yan etkisi olarak 1 haftadır bu sekildeyim. Tansiyonum sürekli düsüyor bi anda normale cıkıp sonra 5 dk icinde tekrar düsüyor. Siz nasıl düzeldiniz ilac kullandınız mı? Çarpıntı ve nefes darlıgı yapıyor bende
Evimizinnesesi sevo05 eğer ankaradaysanız dr Kenan sönmez retina konusunda çk iyi bi hoca şuan etlik şehir hastanesinde görev yapıyor internetten araştırın direk çıkıyor
sevo05 Evimizinnesesi çok teşekkür ederim araştıracağım. Tüm bunlar doğum sonrası oldu. Sipinalden kaynaklı beyinde mi bir şey var diye korkuyorum. Emar falanda çekindim ama bir şey çıkmadı.
Evimizinnesesi sevo05 Cnm bende retina yırtığı oldu Kenan hocam ameliyat etti daha da tedavi sürecindeyim benmki acildi direk Kenan hoca baktı da sizde mhrs den etlik şehir hastanesi göz bölümü Kenan sönmez diye randevu alın ilk başta asistanları bakar ama gerek görürlerse hocalarına yönlendirirler sizi inşallah bişey yoktur mhrs niz yoksa 182 den de randevu alablrsnz
Duygarn Beyzaelifsevde göz tansiyonu düşünce görürüz o uçulan simleri. Anlık bir şey. Aniden fazla ışıklı bir şeye bakınca da olur göz alışınca geçer mesela. Gayet normal bir durum
Beyzaelifsevde Duygarn normalde öyle evet ama bende sürekli var doğumdan sonra başladı, gün ışığında dışarı vs çıktığımda daima var ucuşuyor