Kimbu Oğlum 3 aylık olmak üzere. Uykuları maksimum 45 dakika sürüyor. Gaz sancısıyla ıkınarak uyanıyor. Çok uykusu olmasına rağmen geri uykuya dönemiyor. Ne yapabilirim? Yardımcı olursanız sevinirim
AminaIlkana Kimbu 2 ay 13 gunluk olduk, bu durum hala davam ediyor. 45 dk uyusa sevinirim 20 dakdan bir uyaniyor
Deletedmom_45 Kimbu canım merhaba oglum da cok gazlı buyudu 18 aylık hala arada olur gazı bıze o aylarda sab sımplex gaz damlası cok ıyı geldı arastır ıstersen
Eminearas60 Kimbu bizde meksil gaz damlasıyla iyiyiz şukur 1 hafta uyumadıgımı biliyorum kardeşimin tavsiyesiyle aldım sabah akşam 5 damla veriyorum kakasınıda yapıyor gazında cıkıyor tavsiye ederim
Kimbu AminaIlkana 2. Ay bizim de öyle geçti şu an biraz daha uzadı uyku süresi. Umudum 3. Ayda daha da uzaması. başka çare yok gibi 😅
Kimbu Deletedmom_45 merhaba, kullandık o damlayı hatta 1 şişe bitirdik fakat çok bir fark olmadı. Başka damla deniyorum şu an ama yine aynı durumu yaşıyoruz maalesef
Kimbu Eminearas60 şu an başka bi damla deniyorum o da fayda etmezse dediğinize bakayım. Böyle deneye deneye bulucaz sanırım
Deletedmom_45 Kimbu bize cok cok ıyı gelmıstı bagırsak duzenleyıcı kullandım fayda etmedı biogıla dıye yanlışta yazabılırım oyle damlada var deneye deneye bulmak lazım gaz cok kotu bıse bılırım cok cok cektım 7 aya kadar kuzum Allah yardımcın olsun
Eminearas60 Kimbu aynen Allah kolaylık versin uykusuzluktan Bı deri Bı kemik kalmiştım işallah faydası olur
Deletedmom_45 Kimbu bagırsak duzenleyıcı damlalarda var onlarada bak derım ınsallah bıter bıran once bıtıcek ama zamanı var ❤️
Kimbu Deletedmom_45 şimdiye kadar 3 damla denedik çok iyi dediğim hiç olmadı. Denemeye devam edicez başka yapıcak bi şey yok artık 😅
Kimbu Eminearas60 ben de öyleyim valla kim görse çok zayıflamışsın hiç çocuk doğurmuş gibi değilsin diyolar. Zaten yemek yiyemiyorum, uyku uyuyamıyorum sinir sistemim alt üst olmuş. Bi de böyle konuşan insanlar 🤦🏻♀️