Deletedmom_62 minikoglummmmm bence 2 numara. Renkten ziyade model olarak diğerine oranla daha şık ve gösterişli duruyor☺️
DarkSwan Siyah her zaman candır. 😀 Ama diğeride çok şık duruyor. Eşinizin ten rengine göre değerlendirip alabilirsiniz.
minikoglummmmm Baakpnr- hı bende diyorim siyahın mavisini diyor o indirimdeydi kafam oraya gittti 🤣🤣🤣