Merhaba anneler, kızım 4 ay 7 günlük.. Bıngıldağımız küçülmüş ve dün akşam bındıldağın oradan başlayıp alnının ortasına kadar uzanan bir kemik fark ettim :( böyle yandan dokunduğunuzda kasis gibi geliyor ele bu şekilde anlatayım. Böyle bir durum yaşayan var mı ? İçim içimi yiyor aksamdan beri çok korkuyorum… 😔