Ndrg-12 1 yaşında oğlumda ishal gibi bir süreç geçirdik ishali durdu. Hatta ishal pişik de yapmıştı. Ama şimdi kusuyor ve gaz çıkarıyor sürekli. Gazı kötü kokuyor ve huzursuz muhtemelen karnı ağrıyor. Başına gelen var mı?