Sevgili anneler uzun zamandır aktif olamiyorum ancak bir konuda azıcık vaktinizi alacağım.
Bu güzel yavrumuzun kampanyasinin bitmesine 63 gün kaldı ve enfeksiyon sebebiyle yemek yiyemiyor, vucudu alerji olmuş durumda, hastalıkla mücadele ederken bir de açlıkla savaşıyor. Ne olur görmezden gelmeyin 🙏🏻 Bir cana can olalım el birliğiyle.