Ek gıdaya 6.ayda başladım. muz verince ara ara kabız oluyordu fakat bu sefer kronikleşti. 7 gündür katı yapıyor. Zeytinyağı içirdim kayısı marmelatı yedirdim yulaf yedirdim herşeyi yaptım. 4. Gün bi normal yapıyor gibi oldu sonra yine aynı. Demir ilacınıda kullanmıyorum bu sebepten ötürü. Ne yapicam ?