Benim küçük oğlum doğduğunda abisi 18 aylıktı şuan 3 yaşına girecek abisi küçükde 16 aylık, yeni doğduğu zaman bebeğin karnını doyurup altını değişip direk beşiğine bırakıyodum uyuyodu zaten ben hep daha çok büyük oğlumla ilgilendim çünkü bebek zaten ilgi isteyecek zamanda değil ama büyük olan çocuk için zor bi dönem sizinki daha da büyükmüş biliyorum çok zor yapmayınca dağ gibi oluyo ama ev işine çok takılmayın ne yapın edin büyük olan çocuğunuzla ilgilenin çünkü farkında olmadan eksiklik boşluk oluşur çocuğun psikolojisinde