Ummuscetinkaya Mira26 ben yaptım. Normal olacaktı ama açılmam olamadı. Ebeler harika, doktorlar harika. Sonraki süreçte çok güzeldi.
Mira26 AseLBebek26 ilk gebeliğim sezeryandi benim zorunlu sezeryan olacakts muamele doktorlar nasıl oluyor merak ediyorum o yüzden sordum
AseLBebek26 Mira26 ben doktorlardan da ebeden de hastaneden de çok memnun kaldım iki sene önce doğum yaptim
Ezel_26 Ay iğrenç sakın hele bı doktra gitme 20 saat sancı çektim hemşirelere yalvardım sezeryana alın diye almadılar bende o sancimla kaçtım