Kızlar 20 aylık kızım var, konuşamıyor daha. Kelimesi az , ama kendini ifade ede biliyor, ne istediğini, neresi aradığını her bir şeyi yani . Bir kaç gündür, rusça şarkı söylediğini fark ettim, baya sözleri telaffüz ede biliyor. Yemek yemediği zamanlar mecbur şarkı açıyorum ordan ezber etmiş her halde. Bazen türkçe bazen rusça şarkılar . Biz Azerbaycanlıyız gün içinde de azerbaycanca konuşuyorum. Acaba farklı dillere maruz kaldığı için mi gecikiyor konuşması?Yada her iki dili aynı anda öğrete bilir miyim?