Bebegimkq
Benim oğlum 5aylik olana kadar her emzirme sonrası kustu ve miktar olarak da çok fazlaydı. Sadece geceleri kusmuyordu. 6aylik olunca da tamamen bitti. Kustuktan sonra hemen emzirmemek gerekiyormuş. Reflü olabilir, karni cok dolu fazlasini verdiğiniz için olabilir. Bir de gazını çıkarın mutlaka.