atlasask Kızlar sleepyde 3 al 2 öde kampanyası var bayadır da aklımda pedlerini denemek malum pedler çok pahalı ben de stok yapmak istiyorum ama kullanan var mı memnun musunuz hangisi daha iyi merak ettim 😊
dumeka atlasask ben denemek için aldım geçenlerde çok beğendim. Kotex in üst yüzeyi kalkıyor rahatsız oluyorum, orkid de alerji yapıyordu bana sleepy devam etmeyi düşünüyorum artık.
Sdmgc atlasask sleepy pembe paket slim olanı çok güzel gerçekten hiç rahatsız etmiyor tahris etmiyor uzun zamandır onu kullanıyorum çok memnunum
atlasask dumeka ay evet ya orkid çok tahriş ediyor beni de hangisini kullanıyorsun sleepynin dışı ne renk olan
dumeka atlasask soft almıştım dışı mor ama natural de alabilirim artık. Kampanya hangi sayfada ben de bakayım indirim varsa 😊
Nesli29 İlk çıktığında kullanmıştım geçen seneydi herhalde çok kötüydü hemen taşırmıştı sağa sola bidaha da almadım. Geçen gün şokta gördüm siyah ped diye yeni çıkarmışlar. Daha kaliteli gibiydi ama siyah olması saçma geldi bu sefer de. Yani almam bir dahs😁
atlasask Sdmgc indirimde sadece yeşil mavi ve kahverengi olanlar var pembe paket göremedim ama bi bakayım ona da teşekkürler 😊