Kızım 3aylik iken bronşit başlangıcı sebebiyle hastaneye yattık, anne sütü ve mama kullaniyordum hastaneden çıktıktan sonra anne sütünü bıraktık çok uğraştım denedim ama almadı halen uğraşıyorum, hastaneden sonra istahsizlikta oluştu ve biraz kilo kaybı yaşadık mama ile sadece doymamaya başladı 4ayliktan itibaren kullanılan pirinç ununu denedik sevdi gündüzleri onu veriyorum biberon ile icebilecegi kıvama getiriyorum gece ise mama içiyor .. kaka ve çiş takibinde sorunumuz olmadı çok şükür motor gelişimi vs herşeyi normal kilo alışı da düzeldi sizce çok mu erken başladım böyle şeylere bilemiyorum ama bebeklerimiz iyi olsun diye uğraşıyoruz hepimiz biliyorum … Ebemiz ise 5ayimimizda püre ve yogurta baslayabilecegimizi söyledi