Merhaba anneler acil bir sorum olacak size 13 günlük oğlum var ilk doğduğunda hastanede topuk kanı aldılar 6 gün sonrada sağlık ocağından aldılar bu sabah sağlık ocağindan bir telefon geldi 3.kez topuk kanı almaları lazımmış çok endiseliyim böyle birşey başına gelen var mı acaba