Kızlar ek gıdaya geçtik 5 ay 25 günlük kızım var ek gıdaya geçince bı öğürme oldu normaldir dedim. İki gündür çok öksürüyor ve balgamsı posa atıyor. Bugün sağlık ocağına götürdüm ciğerleri temiz boğazında birşey yok. Reflü dedi reflü yatağında yatıyor bebekken reflumuz olmadı ama şimdi oldu nasıl gecirebilirim refluyu yaşayan varmi bu durumu burnunu sürekli temizliyorum okusurukten sesi de etkilendi. Ay içinde kendi doktorumuza da goturcem ama bu öksürük nasıl durucak bir akıl verin bana