Gozdedmr [silindi] sarmısakı ezın zeytın yagında bıraz bekletın 5,6 saat kadar Bebegınız kucukse sarmısagı temas ettırmeden sadece yagı ayak altına surun ve sıcak tutun Bebek 1 yas ve uzerı ıse sarmısak degmesınde sakınca yok Bırde burnunu temızleyın sık sık
[silindi] Gozdedmr burnu akmıyor henüz hasta da olmadı ateşi falan da yok sadece kuru bi öksürük😢 başka tavsiyeniz var mı 2 yaşında