Minnacksevdack Bu ay ek gıdaya başlayacağız , aynı zamanda mama da başlayacağım. Bu zamana kadar anne sütü aldı. 3 ünü aynı anda nasıl düzenlemem lazım ? Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.
livanurvealpinannesi61 Minnacksevdack sütünüz yeterli ise emzirip tadım yapabilirsiniz. Yani anne sütü +ek gıda gidebilir siniz.
Minnacksevdack livanurvealpinannesi61 bu aralar çok sık emmek istiyor , gecede çok sık uyanıyor. sanırım eskisi gibi yetmiyor. O yüzden mamaya başlamak istedim. Yine deneyeceğim ek gıda ve anne sütü olarak ama başlamak zorunda kalırsam diye sormak istedim. 🌸