Herkese merhaba, oglum 19aylik. Gündüzleri 1kez uyuyor. 12:30gibi uyuyor 13:30da kalkıyor ve emerek yaklaşık 1saat daha uyuyor. Meme vermezsem çığlık çığlığa. Gündüz uykusunu memede uyutuyorum bu arada. Gece kitap okuyarak uyuyoruz. Ama gündüz de kitao okumaya geçmeye gücüm yok. Biliyorsunuz memeden kesmek cok zor ve sabır istiyor. Şuan bende yok😅 gündüz uykusunu emerek uyutan ve kendi ara vermeden uzun uyuyan var mi? Nasil yaptınız 🤍