Kesinlikle kullanılması gerekiyor. Günümüz çocukları ne yazık ki bizler kadar şanslı değil. Genel itibariyle apartman çocukları bunlar, yararlı güneş ışınlarını çok az alıyorlar. Kesinlikle iki yaşına kadar verilmeli dedi doktorumuz. 14 aylığı ve hala kullanıyoruz. D vitamini eksikliği inanılmaz sonuçlara yol açıyor.