[silindi] Merhaba öncelikle Rabbim sağlıcakla kavuşturmayı nasip etsin.
Özel oda tutmadım ben normal odalarda kaldım.24 aralık 2021 de doğum yapmıştım odada iki yatak vardı.
Birisi boş olmasına rağmen refakatçilerimin yatmasına izin vermediler. Koltuk vs asla yoktu sadece bir adet küçük sandalye vardı onda yatın dediler. Eşiniz bebeğinizi hemen görebilir benim pandemi dolayısıyla ameliyathaneye almadılar eşimi sadece baba ve refakatçi girebildi yanıma. Doğum sonrası bebeğin ölçümleri ve gerekli yapılması gereken yapılıp giydirildikten sonra sizden önce veya sizinle beraber odaya götürüyorlar. Müsait olduklarında gelip siz ve bebeği kontrol ediyorlar bebeğin kilosu vs kontrolü sağlanıyor. Sizin serumunuz ile vs ilgileniyorlar. Sabah ve akşam yemek dağıtıyorlar. Bu şekilde oluyor ben sezaryen olduğum için 2 gece kaldım pazar günü öğlen taburcu oldum. Normal doğum da 1 gece kalıyorsunuz. Umarım yardımcı olabilmişimdir. Özel odada doğum yapan varsa yardımcı olurlar. Sağlıcakla kavuşun 🥰
Doğum öncesi hazırlık ise de nst ultrason ve çatı muayenesi şeklinde ilerliyor normal yapmadım ama normal doğum için suni sancı alan bir kaç anne gördüm . Üzerinize varis çorabı ve önlük veriyorlar kıyafet tamamen cıkmış olacak bir şekilde sabah kahvaltısıyla gitmiştim ben sabah 9 da randevum vardı akşam 10 a kadar su dahi içememiştim sezaryen olduğum için normal doğum da nasıl inanın bilmiyorum 💜
Ziyaretci olayları belki şu an serbest bırakılmış olabilir ama belli bir saatleri var o saatler dışında sadece baba ve refakatçi istediği zaman yanınızda kalabiliyor bilgim bu yönde.