_Lavinya Beno Ben çiğ sütü direk buzluğa atıyorum. Çok geçmemek kaydıyla daha sonra çözülmesini bekleyip tekrar kaynatıyorum. Diğer türlü pişirdiğim sütleri kaynar halde kavanozluyorum. Uzun bir süre de öyle saklıyorum.
Deniz06 Beno kaynatıp kavanoza koyup , kapağı iyice sıkıp ters çeviriyorum. Bu şekilde ne kadar dayanır bilmiyorum ama ben 7 ayrı kavanoza koydum. Her gün yoğurt mayalamak için.
Alpasslnnn Buzluk kısmına koyabilirsin canım daha sonra tüketilmesi gerektiği zaman buzun çözülmesi bekleyip kullanabilirsin
merkursavascisi_06 Kaynadıktan sonra kavanoza koyup kapatıyo annem. Mayaladığım yoğurtlar biterken onu kullanıyorum maksimum 1hafta durmuş oluyor tabi
Beno merkursavascisi_06 sicakken kavanozlayip oda ısısına geldiğinde dolaba kaldırdım bir hafta yeterli olur benim için zaten diğer türlü üç günde tüketmek gerekiyor tatlı falan yapmak zorunda kalıyorum arka arkaya da yiyemiyoruz ziyan oluyor
Beno Nursena0606 çiğ halde buzluğa koysam sonrasinda kaynatıp tuketsem nasıl olur acaba internette öyle diyor ama bilemedim
_Lavinya Beno Bildirimi yeni farkettim. Evet çiğ şekilde koyuyorum. Buzluktan aldıktan sonra dolabın aşağı katına koyuyorum. Bir kaç saat sonra erimeye başlayınca pişiriyorum. Tamamen çözülmüş olmuyor.
Nursena0606 Beno bence sağlıklı olmaz. Ne bileyim emin olamadım. Elinizin altında pastörize sütler var zaten. İstediğiniz zaman alıp tüketir siniz.
2minika Buzluğa koyabilirsiniz. Komşum memleketinden gelirken getirip buzluğa atıyor istediğinde çıkarıyor yıllardır yapar. 🤗