Neredeyse 7 8 aylıkken başladı bana bu kadar düşkünlüğü. Suan 2 yaşında. Odadan ayrıldığım an ağlamaya başlıyor. Yada teksek evde benim peşinde sürekli. 1 dk yalnız kalamıyorum. 1 kere anneme bırakıp dışarı çıktım çocuk iyice düştü bana. Dün eşim kreşe mi versek 2 3 saatliğine dedi ama ben kızımın güvenini iyice sarsmak istemiyorum. Ha kreşe karşı birimiyim asla. Zaten vericem ama 3 yaşında düşünüyorum. Bu yaz sonu 2 3 saatliğine başlatıp 3 yaşında tam gün düşünüyorum. Lütfen bana akıl verin pedagog bile düşünüyorum. Bizim gibi olan varmı ya???