anisa gayet iyi almış , kızlar erkek bebeklere göre daha az kiloda olurlar ve bu da normal görülüyor zaten, sadece anne sütüyle mi besleniyor?
Oğlum 39 hafta 3140gr doğdu .
Şuan 3 yaş , 13,5 kilo çıktı 3 yaş kontrolünde, doktoru gayet yerinde ve iyi dedi