Şimdi tost makinem geldi ama bilen birilerinden fikir almadan hareket etmek istemedim önce bi foruma danışayım dedim. İlk kullanımda zeytinyağıyla yağla sonra makineyi çalıştır o yağ dökümün üstüne plaka yapsın diyorlar doğru mu bu 1.
İkinciside her kullanımdan sonra forçayla temizle sonra peçeteyi ıslat sıcakken koy tekrar yağla diyorlar doğru mu bu 2
Siz başka neler yapıyorusnuz bu dökümlere malum deterjan meterjan değmiyormuş bunlara