Bebeğim geceleri uyutup yatağa yatırdığımızda nadiren kendi başına uyuyor. Ellerinden, sırtından, kafasından falan tutunca rahatlıyor uykuya dalıyor çekince hemen uyanıyor. Tüm gece ellerim ellerinde uyutmaya çalışıyorum uyku kalitesi çok kötü. Doğal olarak benimki de… var mı bu durumu yaşayanlar neler yapılabilir?