

Kalıbı geniştir L bedene de uygundur . Hiç bir sorunu yok . Çapraz fermuar . 2 3 defa giyildi sadece . Alan pişman olmaz . Sıcak tutuyor . 165 lira dan vereceğim . Mango fiyatlarını biliyorsunuz . İki sene önce 599 a almıştım . 165 ten vereceğim :) rengi koyu lacivert