Merhaba kızlar 6ay 10 günlük bı oğlum var. Çocuğum sessız sakın, duzenlı uyuyan sureklı ağlamayan bı bebektı hep sukredıyodum benı yormuyo sağlıklı dıye taaaki 8 gün oncesıne kadar. Bu çocuk gıttı, sürekli ağlayan kucaktan inmeyen ayakta gezdırınce susan asla uyumayan anıden ateslenıp anıden sönen bı çocuk geldi. Hastaneye götürdüm cıger fılmı detaylı kan tahlılı hersey yapıldı serum bıle aldı göğsü Bıraz dolmuş grıbal enfeksiyon dedi doktor antıbıyotık de kullandık ama hala aynı artık ne gecem ne gündüzüm var zombi gıbı geziyorum surkelı atesı çıkıyor huzursuz hep ağlamaklı bakıyorum damakları da şiş değil. Bu nedır bıln yaşayan var mı diş mi, atak mi, hastalık mı çok bunaldım çok üzülüyorum onu böyle gordukce kıyamıyorum😢😢