Kızlar ben birşey sorucam 18 Ocak 2022 de doğum yaptım ben Aralığin 4 ünde adet oldum ama bı daha olmadım yani şubata girmek uzereyiz bu düzensizlik normal mi yani hamile değilimdir diye düşünüyorum test yaptım hatta yani yok ama belim kasıgım çok ağrıyor tam diyorum hasta olucam hiç
bişi yok böyle olanlar oldu mu doktora da gidicem tabi