Htcmys 1 aylik bebegimi iclik citcit ustune uzun zibin altina ince pijama onun ustunede takim veya tulum giydiriyorum fazlami gydiriom kzlar siz nasl gydiriosunuz
Minigim38 Htcmys 3 ayligiz uzun zıbin çorap alt üst takım yada tulum eğer pijamayı inceyse içine külotlu çorap giydiriyorum
Deletedmom_62 Htcmys fazla giydiriyosun. Altına bir çıt çıtlı zıbin üstüne 1 takım ve 1 Çorap yeterli
Minnacksevdack Htcmys çıtçıtlı body , üzerine ince olmayacak şekilde giydiriyorum. Evi soğuk hissedersem yelek giydiriyorum. Ama ayağına iki çift çorap giydiriyorum kıyafetin patiği yoksa. Ayaktan gazlanıyor bebekler çünkü