Melihaslan5144 Bebeğimin gazı var ve kakasını yapamıyor burdan araştırdığım kadarıyla kimyon suyu veren ve etki eden çok olmuş onu nasıl veriyoruz acaba bebeğe bebeğim 50 günlük
Deletedmom_68 Melihaslan5144 emziriyorsanız size tarif vereceğim hem gazı azaltıyor hem sizin için keyifli bir içecek olur
Nursima2711 Yarım çay bardağına 1 çay kaşığı kimyon at kaynat soğut ver 2 çağ kaşığı kadar baya rahatlatıyor benim bebeğimde 60 günlük öyle yapıyorum
Deletedmom_68 Aslimm 1 bardak sütü(süte duyarlılığınız varsa laktozsuz kullanabilirsiniz) cezvede ısıtıp içine 1 tepeleme çay kaşığı kimyon atın. biraz da şeker koyun. hem kahve gibi lezzetli oluyor hem bebekteki gaz sancısını azaltıyor