Merhaba bayanlar,
Belki biraz uzun olabilir hakkınızı helal edin. Oğlum 11 ay 4 günlük, doğduğunda beri sarılık, gaz, alerji vs bazı sıkıntılarımız oldu. Sarılık olduğu dönemlerde doktor sık sık emzir dediği için gece en fazla 2 saat bekleyip uyandırıp emzirdim. Belki bend ehata vardır dşye bu kadar detaylı anlatıyorum. 2. Ayda sarıldığımız bitti. Gaz sancıları olduğu dönemlerde sabahtan akşama kadar kucagımdaydı, ne koltuğa ne yatağa kıyamazdım ağlardı. 3. Aydan 6 aya kadar falan sarılarak uyuttum çoğu kez, ayakta sallamayı pek bilmez. Su aralar da kucağımda uyuyor, sırt ağrısı dna kıvranıyorum ama o huzurlu olsun diye uyuyana kadar kucagımda sallıyorum. Neredeyse doğduğundan beri oğlum aşırı ağlak, herseye hemen sinirlenip bağırıyor, bağırması da normal değil, boğazı yırtılan kadar resmen bağırıyor. Mesela acıkıyor hiç mızmızlanmaya vs yok direk bağırıp sinirleniyor o dakika yemeğini önüne istiyor. Hem emziriyorum hem öğünleirni alıyor. Bazen yeterli bağırıp boğazlarını tahriş etmesin diyorum alıyorum kucagıma, bazen de bunu kullanıp daha çok bağırır diye bekliyorum kucagıma almıyorum ama nafile, asla susmuyor daha çok bağırıyor ve yine kucagıma almak zorunda kalıyorum. Kucagıma almak mesele değil, yeterince sevgimi gösterdiğini düşünüyorum, gün içinde oyunlar oynarız, altını alırken bile oynarım, hemen hemen herseyiyle kendim ilgileniyorum. Şimdilerde etrafı kurcalamayı seviyor, engel olmuyorum, birlikte karıştırıyoruz çekmeceleri, dolapları açıp kapatıyoruz, yapma etme illaki arada müdehale oluyor iş yaptığım zamanlarda ama çoğunlukla müsaade ediyorum kesfetmesine. Sizlere sorum şu ben nerde nasıl bir hata yapıyor olabilirim, oğlumun bu kadar sinirli olmasına bağırmasına gercekten çok üzülüyorum, bana çok düşkün bir bebek ama bazen sarılıp öperken bile müsaade etmiyor rahat kalmak istiyor. Bu arada tiroit vs bakıldı, sinirlilik yapıyor bildiğim kadarıyla herhangi Bi sorunu yok. Sizlerden öneri bekliyorum 😔şimdiden teşekkür ederim vakit ayırıp okuduğunuz için 🌸