Kızlar aklıma takılan bisey var. Kızım 13 aylık yeni oda aldık ve yakında ayırmayı düsünüyoruz. Suan yatak odasında park besikte uyuyor güvenlik açısından bir sıkıntı yok ama bu yeni beşikte ayağa kalkınca aşağı sarkıp düşme ihtimali var. Trendyolda korkuluklar var ama pek güvenilir gelmedi bana, bu durumu yaşayan çözüm bulan var mı aranızda yardım pls 🙏🏼☺️
