Bebeğim 41haftasını doldurduktan sonra 11ocak tarihinde ters durduğu için sezeryanla doğdu. 1gun yanımda kaldıktan sonra doktorlar bebeğimin emmediğini söyleyerek bebek hastanesine yolladılar bizi. Daha sonra bebek doktoru bebeğimin emme refleksinin güçlü olmadığını ve emme refleksi gelişip kendi isteğiyle emene kadar sonda ile besleneceğini söyledi . Bu gun tam 20gundur hastanedeyiz ama bebeğim hala biberonla çok zayıf ve yavaş emiyor üstelik sondaylada besliyorlar. Başına böyle birşey gelen varmı acaba kafayı yememe az kaldı ne zaman öğrenecek bebeğim bir bilgisi olan varmı🙏🏻 lütfen yardımcı olun🥺🥺