Kızlar saat 9:00’da kalkıyoruz kahvaltı filan on oluyor havalar da soğuk olduğu için oğlumun canı çok sıkılıyor oyuncaklarıyla oynamak istemiyor artık ya telefon ya da dışarı çıkalım diyor ve nasıl bir çözüm bulacağım ya bu kış ayını nasıl geçiricez üç yaşında oğlum