_annee_ Nursima2711 uyguna mi DEVLET ÜCRETSİZ karşılıyor ne demek uyguna vereceğim Daha yeni eczaneden 18 tane ÜCRETSİZ aldım. Bu kadar da olmaz pess
momandad_16 Nursima2711 benimde elimde fazlasıyla alerji maması vardı ve ihtiyacı olan birisine ücretsiz verdim çünkü bana devlet ücretsiz verdi !!!
Nursima2711 _annee_ canım ben ücretle aldım doktor inatla rapor çıkarmadı bana bende biliyorum nasıl ilerlediğini
_annee_ momandad_16 ihtiyacı olana verilmese bile geri eczaneye verilir insanlar nereden kar çıkaracağını şaşırmış ya
Merve1994Baris _annee_ teşekkür ederim duymamistim da alerjik olan bebekler içinmiş demekki ne güzel alerji zaten zor 😊
momandad_16 _annee_ sorma vallahi ki ücretle almış olsam bile mamayı parayla satacağımı hiç düşünmüyorum
_annee_ Nursima2711 olabilir sen ücretle aldın diye geri paralı satacaksın diye bir şey yok. Normalde doktor her türlü çıkartır yani
_annee_ Merve1994Baris tabi canım zor hemde bi alerji maması 500 lira ve 400 gram sadece devletten Allah razı olsun
Nursima2711 _annee_ evet ben ücret karşılığı aldım neden ücretsiz geri vereyim banada rapor çıkarıp verselerdi bende ücret talep etmezdim
Nursima2711 momandad_16 canım alerji mamaları 500 olmuş ver o zaman veya mama kullanıyorsan kullandığın mamayı bana ücretsiz göndersene
_annee_ momandad_16 aynen öyle çünkü bazen insan ne kadar zor durumda kalıyor. Alerji mamasına geçince elimde 1200lük açılmamış aptamil mamam vardı ihtiyacı olan birisine verdim. Asla satmak aklıma bile gelmedi.. bazen biz bile zor durumda kaldık. Kimse o durumu yaşasın istemem.
Slademircan Ya sizene ister satar ister ücretsiz verir . İlgi çekmeyin ya. Hayrıda kendine parasıda şizene almak isteyen gidip doktordan ücretsiz alsın
Nursima2711 Slademircan teşekkür ediyorum canım düşüncen için tamamen ilgi çekme amaçları mamayı parayla vermezdim diyor kullandıkları mamayı ücretsiz göndersinler o zaman burda boş laf etmeyin
_annee_ Nursima2711 kaç tane 1200luk mamam vardı alerji mamasına geçince kaldı ve ben ihtiyaç sahibi birisine verdim. Ücretle aldım ücretsiz verdim ne oldu şimdi yani
Slademircan _annee_ sen öyle yap ozaman bu kişide böyle yapıyor Güzel düşüncen için sağol ama bukadar parlamana gerek yoktu Allah rızası İçin uyardın bitti gitti İsttediği şekil verir
_annee_ Slademircan Bir keresinde bir mama alıcak param kalmamıştı ve bunun ne kadar zor olduğunu çok iyi biliyorum. Benim sinirlenmiş olmam bu yüzden. Yoksa hiç beni ilgilendirmez. Devlerin ücretsiz verdiği şey parayla satılırsa herkes iyi yapmış demez.