HsMT benim kızımın da yüzünde var doktora gösterdim evet egzama dedi bol bol nemli tut dedi bir şey vermedi ama 1 aydan fazladır var bi ara azalıyor gibi oluyor sonra çoğalıyor son günlerde çoğalmaya başladı hatta. Aklıma takılan şu egzama tek başına alerji belirtisi olabilir mi?