Merhaba güzel anneler sezaryen ile doğum yaptım. Bebeğim 4 aylık ilk 3 ay sütüm çok azdı sagdimgimda 10 CC çıkıyordu bebekte emiyor ama doymuyor ağlıyordu göğüslerimde ağrı yoktu sızlama tarzında şuan var sıkıyorum süt geliyor ama bebek biberona alıştı 1 aydır uğraşıyorum dondurenedim memeyi görünce ağlıyor saginca yine 10 CC çıkıyor ama göğsüm ağrıyor hala varmı bu sorunları yaşayıp bna öneride bulunacak anneler ne yapablrm