Gizyyy12 Eşim birimden borç almıştı borcunu ödeyemedi kaza falan yaptı o sıra işinden oldu adam bunu mahkemeye verdi ama eşimin ödeyecek parası yok sigortası yok hiçbi şeyi yok mahkemeye çıkacaklar sonuç ne olur acaba içeri girme olayı olur mu